۳-۷-۲ فرم تاریخچه دوره کودکی ………………..…………………………………۸۷

 

۳-۷-۳ آزمون هوش ریون…………………………………………………………۸۸

 

۳-۸ شیوه تجزیه و تحلیل داده ها …..………………………………………………۸۸

 

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ­ها

 

۴-۱ پیش درآمد ……………..…………………………………………………۹۰

 

۴-۲ اطلاعات جمعیت شناختی………………………………..……………………۹۰

 

۴-۳ فرضیه اول…………………………………………………………………۹۰

 

۴-۴ فرضیه دوم ……………..…………………………..……………………۱۱۰

 

فصل پنجم :جمع بندی و نتیجه ­گیری

 

۵-۱ پیش درآمد …………………….…………………………………………۱۳۰

 

۵-۲ بحث و نتیجه گیری ……………….………………………………………۱۳۰

 

۵-۳ محدودیت های پژوهش …………………..…………………………………۱۳۵

 

۵-۴ پیشنهادات پژوهش ………………………..………………………………۱۳۵

 

۵-۴-۱ پیشنهادات نظری ……………………………..…………………………۱۳۵

 

۵-۴-۲ پیشنهادات کاربردی ……………………………….……………………۱۳۶

 

فهرست جدول­ها و نمودار

 

جدول ۲-۱: خلاصه­ای از مطالعات انجام شده ‌در مورد خود نظارتی و ناتوانی یادگیری ……………………۵۳

 

جدول ۲-۲: خلاصه­ای از مطالعات انجام شده ‌در مورد خود نظارتی از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۲ ………………۵۴

 

۴-۱: جدول ویژگی جمعیت شناختی آزمودنی­ها ………………………………………..……۹۰

 

جدول ‏۴-۲ : جدول داده های رفتار تکلیف محور در جلسات خط پایه برای آزمودنی اول ……….…………۹۱

 

جدول ‏۴-۳ : جدول داده های رفتار تکلیف محور در جلسات درمان برای آزمودنی اول…………….………۹۱

 

جدول ۴-۴ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات خط پایه برای آزمودنی دوم…………….…………۹۵

 

جدول ۴-۵ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات درمان برای آزمودنی دوم ………….……………۹۵

 

جدول ۴-۶ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات خط پایه برای آزمودنی سوم………………………۹۸

 

جدول ۴-۷ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات درمان برای آزمودنی سوم…………………………۹۸

 

جدول ۴-۸ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات خط پایه برای آزمودنی چهارم ……………….……۱۰۱

 

جدول ۴-۹ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات درمان برای آزمودنی چهارم………………………۱۰۲

 

جدول ۴-۱۰ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات خط پایه برای آزمودنی پنجم……..…….………۱۰۴

 

جدول ۴-۱۱ : داده های رفتار تکلیف محور در جلسات درمان برای آزمودنی پنجم……..………………۱۰۵

 

جدول ۴‑۱۲: اندازه اثر درمان بر رفتار تکلیف محور و درصد بهبودی ………….…………….……۱۰۸

 

جدول ۴-۱۳ : جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات خط پایه برای آزمودنی اول..………۱۱۰

 

جدول ‏۴-۱۴ : جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات درمانی برای آزمودنی اول…………۱۱۰

 

جدول ۴-۱۵: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات خط پایه برای آزمودنی دوم…………۱۱۴

 

جدول ۴-۱۶: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات درمانی برای آزمودنی دوم…..….…۱۱۴

 

جدول ۴-۱۷: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات خط پایه برای آزمودنی سوم…….…۱۱۷

 

جدول ۴-۱۸: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات درمانی برای آزمودنی سوم…………۱۱۸

 

جدول ۴-۱۹: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات خط پایه برای آزمودنی چهارم ………۱۲۱

 

جدول ۴-۲۰: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات درمانی برای آزمودنی چهارم…….…۱۲۱

 

جدول ۴-۲۱: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات خط پایه برای آزمودنی پنجم ………۱۲۴

 

جدول ۴-۲۲: جدول داده های تعداد تکالیف صحیح انجام شده در جلسات درمانی برای آزمودنی پنجم……..…۱۲۵

 

جدول ‏۴-۲۳ : جدول اندازه اثر درمان بر تعداد تکالیف صحیح انجام شده و درصد بهبودی………..………۱۲۷

 

۴‑۱ : نمودار رفتار تکلیف محور برای آزمودنی اول ……………………………….…………۹۲

 

نمودار ‏۴-۲ : نتایج تحلیل طراز(سطح) رفتار تکلیف محور برای آزمودنی اول در مراحل آزمایشی…….………۹۳

 

نمودار ۴‑ ۳ : نمودار تحلیل روند رفتار تکلیف محور برای آزمودنی اول ……………………………۹۴

 

۴‑۴ : نمودار رفتار تکلیف محور برای آزمودنی دوم…..…………………………………………۹۶

 

نمودار ۴-۵ : نتایج تحلیل طراز (سطح) رفتار تکلیف محور برای آزمودنی دوم در مراحل آزمایشی ……..……۹۷

 

نمودار ۴-۶ : تحلیل روند رفتار تکلیف محور برای آزمودنی دوم……………………………………۹۷

 

۴‑ ۷ : نمودار رفتار تکلیف محور برای آزمودنی سوم ………………………….………………۹۹

 

نمودار ۴-۸ : نتایج تحلیل طراز (سطح) رفتار تکلیف محور برای آزمودنی سوم در مراحل آزمایشی …………۱۰۰

 

نمودار ۴-۹ :تحلیل روند رفتار تکلیف محور برای آزمودنی سوم………..…………………………۱۰۰

 

۴‑۱۰ : نمودار رفتار تکلیف محور برای آزمودنی چهارم…………………………………..……۱۰۲

 

نمودار ۴-۱۱ : نتایج تحلیل طراز (سطح) رفتار تکلیف محور برای آزمودنی چهارم در مراحل آزمایشی………..…۱۰۳

 

نمودار ۴-۱۲ : تحلیل روند رفتار تکلیف محور برای آزمودنی چهارم ………………………………۱۰۴

 

۴‑۱۳ : نمودار رفتار تکلیف محور برای آزمودنی پنجم ………..…..……….…………………۱۰۵

 

نمودار ۴-۱۴ : نتایج تحلیل طراز (سطح) رفتار تکلیف محور برای آزمودنی پنجم در مراحل آزمایشی…………۱۰۶

 

نمودار ۴-۱۵ : روند رفتار تکلیف محور برای آزمودنی پنجم………………………….…..………۱۰۷

 

۴‑۱۶ : نمودار درصد بهبودی رفتار تکلیف محور …………..………………….……………۱۰۹

 

۴‑ ۱۷ : نمودار تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی اول……….………….…….………۱۱۱

 

نمودار۴-۱۸ : نتایج تحلیل طراز (سطح) تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی اول در مراحل آزمایشی…۱۱۲

 

نمودار ۴-۱۹ : تحلیل روند تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی اول………….………………۱۱۳

 

۴‑۲۰ : نمودار تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی دوم. …………….………………….۹۶

 

نمودار ۴-۲۱ : نتایج تحلیل طراز (سطح) تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی دوم در مراحل آزمایش…۱۱۶

 

نمودار ۴-۲۲ : تحلیل روند تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی دوم…………………………۱۱۷

 

۴‑۲۳ : نمودار تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی سوم…………………………………۱۱۸

 

نمودار ۴-۲۴ : نتایج تحلیل طراز (سطح) تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی سوم در مراحل آزمایشی.. ۱۱۹

 

نمودار ۴-۲۵ : روند درصد تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی سوم…………………………۱۲۰

 

۴‑۲۶: نمودار تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی چهارم …………..……..………………۱۲۲

 

نمودار ۴-۲۷ : نتایج تحلیل طراز (سطح) تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی چهارم در مراحل آزمایشی ……………………………………………………………………………………۱۲۳

 

نمودار ۴-۲۸ : روند درصد تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی چهارم……….………………۱۲۳

 

۴‑۲۹ : نمودار تعداد تکالیف صحیح انجام شده توسط آزمودنی پنجم………………………………۱۲۵

 

نمودار ۴-۳۰ : نتایج تحلیل طراز (سطح) تعداد تکالیف صحیح انجام شده برای آزمودنی پنجم در مراحل آزمایش………………………………………………………………….……………۱۲۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...